«Тато, мама, я – це читачів сім’я !»












   Сім'я -  це любов і турбота, праця і радість, звички і традиції. Сім'я - це джерело, з якого ми черпаємо сили все своє життя. І чудово, якщо сім'я читаюча, і книзі в ній приділяється велика увага. 21 жовтня в нашій бібліотеці відбулося свято «Тато, мама, я – це читачів сім’я !».
Програма була різноманітною та цікавою. У ігровій годині брали участь учні 3А класу, школи №2 разом з матусями, татусями і бабусями.  Розпочалося свято з театралізованої казочки "Ріпка". Неперевершена гра юних акторів викликала бурю оплесків.








А далі на веселому паровозику діти відправились у країну Читалію.
 На шляху їм довелося зробити декілька незвичайних зупинок, на яких діти розважалися разом із батьками. 







Хочеться побажати нашим сьогоднішнім гостям бути мудрими, дружніми і веселими!Цінувати, любити і поважати свою сім'ю. А для цього треба багато читати ! І тоді всім відкриється всесвіт і загориться особиста зірочка, яка принесе багато радості і цікавого у ваше життя !!!

Немає коментарів:

Дописати коментар