Знайди свою книгу!
Вона вже чекає тебе!

"А вдома у нас, у темній шафі, на дальній полиці, за якимись старими коробками лежала тоді одна книжка. Книжка - дитя, книжка, яка не вміла плавати, - і все тому, що її ніхто не читав. Скільки разів я проходив повз неї - не замислюючись, не помічаючи її існування! Я просто не бачив цей паперовий кораблик, що сів на мілину в брудній калюжі, цю самітну книгу, загублену на темній полиці...
Якось, порпаючись у шафі, випадково доторкнувся до палітурки забутої книги. Якби я був тією книжкою, описав би той день так: "Дотик дитячої руки до моєї обкладинки наповнив вітром мої вітрила, відправив мене нарешті у справжнє плавання".
Ледь перегорнувши першу сторінку, я зрозумів, що сповнена пригод  подорож починається: мене чекав відважний головний герой, інші персонажі - добрі і злі, хороші й погані... Так я й дізнався, що десь там, далеко від мого дому, тече річка. Ріка впадає у море, де мене чекають кораблі, готові будь-якої миті знятися з якоря і вирушити в далеку подорож. 
Спочатку я піднявся на борт "Еспаньйоли", але з таким же успіхом це судно могло називатися "Наутілус" чи "Росінант". Це міг бути корабель Синдбада - морехода чи пліт  Гекельбері Фінна... Хоч  би скільки часу минуло, вони завжди стоятимуть на рейді й чекатимуть того дня, коли дитячі очі знову наповнять вітром їхні вітрила і відправлять їх у нескінченне плавання. Тож не чекай, не марнуй ні секунди!
Простягни руку, візьми книгу, відкрий її і починай читати! Незабаром ти відчуєш, що навіть найменший, дуже тендітний на вигляд кораблик навчиться плавати, до того ж навчиться дуже швидко.

Немає коментарів:

Дописати коментар