Коли слова не потрібні

Привіт, друзі!
Вважається, що немає кращого часу для висловлення своїх полум'яних почуттів, ніж День Святого Валентина. У цей день можна легко і вільно заявити про свої почуття: прямо сказати або ненав'язливо натякнути. Можна надіслати або вручити цікаву валентинку. Але, який би загадковий подарунок ти не приготував, саме цього лютневого дня ніщо не замінить звичайного букетика квітів. Бодай невеличкого. Але подарованого з любов'ю.
"Квіти - класика, і вони класично працюють" - написав колись автор книги" 1001 спосіб бути романтичним" Грегорі Годек.
А ще квіти вміють розмовляти. Дивуєшся? Та чи відомо тобі, що кожна рослинка - символ якоїсь ідеї чи відчуття? У давні часи закохані лицарі й дами навіть спілкувалися мовою квітів.






Зазирни в наш квітково - романтичний словник! 
Айстра біла - "Я кохаю тебе більше, ніж ти мене".
Бузок - перше освідчення.
Волошка - "Не наважуся висловити тобі свої почуття".
Гвоздика біла - невинність, чисте кохання.
Гвоздика жовта - "Ти розчарувала мене".
Гвоздика рожева - "Ніколи тебе не забуду".
Гвоздика смугаста - відмова, "Не можу бути з тобою, хоч і прагну цього".
Гвоздика червона - захоплення, "Серце сповнене тобою".
Гіацинт білий - "Я щасливий, тому що кохаю тебе".
Гіацинт жовтий - ревнощі.
Гіацинт синій - постійність.
Гіацинт фіолетовий - "Будь до мене ласкавішою".
Гладіолус - квітка гладіаторів, "Подаруй мені шанс", "Я щирий".
Жасмін - "Чи покохаєш мене коли - небудь?"
Жоржина - "Радий тебе бачити".
Ірис - віра, надія, мудрість і безстрашність.
Конвалія - сльози Діви Марії, покірність, "Ти прикрашаєш моє життя".
Крокус - "Чи щирі твої почуття?"
Лілія біла - чистота, велич, "Чудово бути з тобою".
Мак білий - утіха.
Мак червоний - задоволення.
Мімоза - сором'язливість.
Нарцис - взаємна любов, симпатія, "Кохай мене".
Незабудка - справжні спогади.
Орхідея - кохання, витонченність, китайський символ багатодітності.
Півонія - побажання щасливого життя, вдалого шлюбу.
Троянда біла - таємниця, невинність, чистота, "Я гідний тебе".
Троянда жовта - кохання зникає, ревнощі, зрада.
Троянда рожева - досконале щастя, "Будь ласка, повір мені!"
Троянда чайна - "Завжди пам'ятатиму".
Троянда червона - любов, "Я тебе кохаю".
Тюльпан жовтий - "Твоя усмішка - сонячне світло".
Тюльпан червоний - освідчення в коханні, "Вір мені".
Флокс - "Спалімо наші листи!" (сучасне трактування - "Видалімо наші SMS😊!").
Хризантема біла - "Давнє кохання не вмирає".
Хризантема жовта - "Вірив у тебе".
Хризантема взагалі - життєрадісність, спокій, "Ти прекрасний друг".








Дуже хочеться, щоб квіти дарували частіше. Невеличкий та яскравий букет - комплімент за незахмарні кошти може зробити людину щасливою, а неочікувана приємність надовго заряджає потужною енергетикою, яку ти несеш до близьких людей. Адже, життя без квітів сумне та сіре, як довгий дощ. Безперечно! Казав же чомусь великий казкар Ганс Христіан Андерсен: 
"Щоб жити, потрібні сонце, воля і маленька квітка".

Немає коментарів:

Дописати коментар