Рідна домівка,рідна сім"я-тут виростає доля моя

До Дня сім"ї у нашій бібліотеці була проведена година спілкування "Рідна домівка,рідна сім"я-тут виростає доля моя".
Діти згадували основні цінності сім"ї,з любов"ю розповідали,що таке рідний дім та сім"я, без кого вона неможлива.Обидві команди проявили свої гарні знання,відповідаючи на питання вікторини та взявши участь у конкурсі "Збери прислів"я".


















У конкурсі "Вустами немовляти" діти повинні були з трьох підказок назвати якості,які притаманні кожній родині.
А беручи участь конкурсі "Пантоміма"-демонстрували те завдання,яке було вказане на зворотній стороні пелюстка з квіточки.
 
                                   

Незвичайні творчі здібності діти проявили у конкурсі "Малювалка". Кожна команда намалювала дім мрії,де кількість кольорів означає кількість членів родини,а також кожний колір щось символізує.



Також пролунали пісні "Родительский дом",Под крышей дома моего".
У кожного була можливість сказати яким він бачить себе,будучи дорослим.На прощання діти залишили свої побажання родинам нашої країни на листівках.

Немає коментарів:

Дописати коментар