Доброго здоров'я, читайлику!

 Сьогодні мова у нас  піде про одну із важливих складових нашого життя - про здоров'я, адже здоров'я - найцінніший скарб, який не купиш ні за які гроші.

 Це велике щастя, коли ми почуваємо себе бадьоро та не хворіємо.Але чи будемо ми здоровими - великою мірою це залежить від нас. Тому ще змалку здоров'я треба зберігати та зміцнювати. Що саме потрібно для цього? Тримай декілька порад.

- Дотримуйся режиму дня та достатньо велику увагу приділяй сну. Намагайся, щоб він тривав 8-9 годин.


- Одним із важливих чинників збереження здоров'я є 

здорове харчування. Важливо їсти не тільки вдосталь, а й правильно. Наш організм повинен отримувати різноманітну їжу, насичену білками, жирами, вуглеводами, а також вітамінами та мінералами. 

- Якомога більше ходи пішки в будь-який час та в будь-яку пору року. Також займайся спортом та іншими фізичними вправами, адже рух - це життя.

- Не набувай шкідливих звичок! Цигарки, алкоголь та наркотики не можуть бути друзями людини.

- Бережи природу, не забруднюй навколишнє середовище, адже, як наслідок цього - різні хвороби.

 Отже, це мінімум порад, які допоможуть тобі зберігати та зміцнювати твоє здоров'я. Всі ці поради та ще багато інших, а також достовірну інформацію за цією темою ти зможеш знайти у книгах, що є у нашій бібліотеці.


 А коли бібліотека закрита для відвідувачів, є чудова альтернатива: спортивні майданчики на свіжому повітрі.

 Наприклад, один з них, що знаходиться найближче до бібліотеки, розташований на проспекті Суворова,81: на ділянці парку в районі агротехнічного фахового коледжу.

 Бережи своє здоров'я! 


Немає коментарів:

Дописати коментар